RSS
sobota, 16 lutego 2019
Dawno

tak pięknej pogody nie było , ruszyłam wiec.

Trwa remont dworca pkp, zdemontowano część zadaszenia.

Pracują codziennie, w soboty też.

Pojawiły się ścieżki rowerowe, wyasfaltowane, zatem od razu dzieciarnia szaleje na hulajnogach.

Odnowiono parki miejskie,nowe alejki, place zabaw, późnym latem i jesienią nasadzono drzew ,pnączy i kwiatów, ile z tego przetrwało się okaże ,wyglądają marnie.

plac zabaw w parku strażackim

Park zwany przez młodzież kamiennym, obecnie po sporym remoncie, kilka ozdobnych drzew niestety  wycięto, ale i nasadzono trochę nowych , po za tym  lawendy,bluszcze, powojniki, postawiono ścianki z desek na pnacza,nowe ławki,kilka podswietlonych kamieni na srodku, taka ozdoba:)  Na końcu, gdzie b.dawno temu był placyk do nauki jazdy , ze znakami drogowymi, i boisko, postawiono plac zabaw  dal dzieci i zewnętrzną siłownię.

To park przy szkole podst. wiec i tak zadepczą to co zostało posadzone.

No ale...remont był,był, jest niby ładniej, nowe oswietlenie ,kosze na smieci, cud miód malyna.

( A jeszcze dawniej,dawniej był tu cmentarz i trwają dyskusje mieszkancow, jedni chwalą postęp inni dociekaja i pytają  co stało sie z grobami,bo pewnie chodzi sie po szczątkach ). Władze miasta od lat milczą na ten temat.

No a u mnie  monotematycznie

16:07, dorota4311
Link Komentarze (15) »
poniedziałek, 11 lutego 2019
Odkrywka

Pora przyszła, by zajrzeć co tam skrywa się pod grubą warstwą farby  w drugim pokoju.

Nooo, jest co robić! 

Natomiast już cieszą  nasze oczy odnowione przez J (ja tylko ciutkę pomagałam) ostolik i stół z kuchni, są absolutnie piękne!

Tak, tak krzesła od czapy, ale może kiedyś trafią się bardziej odpowiednie.

Wsiąkłam w olx i szukam ciekawych okazji:)

 

15:46, dorota4311
Link Komentarze (27) »
poniedziałek, 04 lutego 2019
Chwilowo

w salonie miejsc do siedzenia sporo, bo wyładował tak, kupiony zupełnie przypadkiem  bardzo fajny komplet, które będzie stał w drugim pokoju. Tam jest teraz pracownia remontowa  i ogólnie przygotowany jest do remontu. Zabiorę się do sztukaterii jak J. wyjedzie.

Tak więc obecnie jest tak

Stolik okrągły przywieziony z Bytomia, przymierzyliśmy też stół z krzesłami, stół będzie inny, na razie stoi ten z drugiego pokoju . Nad narożnikiem powiesiłabym oszkloną witrynę z porcelaną, gdybym ja miała, lub duży obraz ,albo kilka mniejszych.   Tam gdzie stoi fotel mógłby stanąć jakiś kredensik ,albo np stojąca witryna. To zależy co uda nam się kupić. 

Ściana  naprzeciw narożnika to ściana telewizyjna, tv zawiśnie (teraz stosowne kabelkowe przyłącze jest zakryte obrazkiem:)   Pod  tv nim stanie jakaś komoda i po bokach oczywiście kolumny.  Wszystko to są plany, a jak będzie to się okaże. Jak na razie poszukiwania nie przynoszą rezultatu, bo jak coś w miarę  ciekawego, to za drogie no i dość daleko.

Tak wiec na razie jest jak jest  i tez jest ok, czasem tam sobie idziemy posiedzieć, z kotami:))

 

17:36, dorota4311
Link Komentarze (24) »
środa, 30 stycznia 2019
W telegraficznym

skrócie. Dziś zakładanie  list przypodłogowych, ufff:)  Nie mamy nadal żyrandola a ni mebli,stolik zabytkowy okrągły przywieźliśmy z Bytomia, jak tez obrazy, oraz zainteresowanie porcelaną:)

Jak odnowie szafkę ze strychu,lub kupię fajniejszą  jakąś starą, to wyeksponuje szkło,bo nie usmiechają mi sie półki ,fajnie byłoby miec witrynkę.Skłaniam się tez ku szafie-kredensowi,bo ma oszkloną górę i tez mozna fajnie wykorzystac a dół potraktowac jak komode,wolne chwile więc spedzam na przeszukiwaniu ogłoszen na olx,w obrebie naszego rejonu, zeby ew.mozna było przywieźć.

No i tak to. Idę wreszcie coś porobic, bo na razie tylko polatałam z odkurzaczem,a trzeba juz mysleć o obiedzie.

Środa dzis? Alez czas pędzi, J.jedzie zdaje sie w niedzielę lub poniedzialek.

 

12:15, dorota4311
Link Komentarze (21) »
środa, 23 stycznia 2019
Jeszcze

tylko listwy przypodłogowe i koniec grubej roboty. Panele są, narożnik też, nawet dywanik, jeszcze posprzątać, pomyć okna, ściągnąć folię z parapetu i gotowe. Ale fajnie. Brakuje jakiejś fajnej lampy, kilku mebli, jakiegoś stolika, ale co tam. Powoli się umeblujemy. Obrazy przywieziemy, zdjęcia muszę dać do fotografa, kupić dużo ramek . No ale to już będzie dopieszczanie:)

Oto narożnik, bardzo wygodny, z funkcją spania. Oparcia są regulowane.

 

00:00, dorota4311
Link Komentarze (31) »
piątek, 18 stycznia 2019
Czas na

kawkę.

Najgorsze za nami, ściany malujemy,podłoga czeka na położenie, zdaje się , że jutro, trochę się J.przeliczył z czasem i z przywozem  narożnika umówił się na dziś lub jutro , ale skoro nie ma podłogi, to trzeba przełożyć dostawę. W sklepie problemu nie robią, jest rezerwacja,mebel może stać i czekać, no to fajnie.

Pozbywamy się też zbędnych mebli z drugiego pokoju, nie wszystkich, ale zawsze coś.  Biurko i stolik/szafkę pod tv zabrali za free jacyś panowie dwaj,  ale jeszcze są krzesła, wersalka,tapczan, fotel, to są stare grzmoty i nie nadają się do niczego, wiec na śmietnik tym razem. Tv wystawiliśmy na olx, może znajdzie się chętny, ale ani biurka ani szafki za kaskę nikt nie chciał:(

..

Zamiatałam podłogę któregoś razu,  patrzę, a tu takie cudo jakoś się samo zrobiło nie wiadomo kiedy. Znak jakiś czy cuś, że wiosna idzie?

pierwsze malowanie

pan kierownik Ryszard robi obchód

Robin na szychcie od rana,

wypatruje i płoszy gołębie

Słonecznie się zrobiło, ale tylko 2 st.

Już piątek?!

 

12:53, dorota4311
Link Komentarze (12) »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 479