RSS
sobota, 26 maja 2007
świąteczna sobota

wszystkim mamom ogólne hasło-TRZYMAJCIE SIE!

dostalam piekny bukiet róz od moich  dziewczyn, potem bylo bierzmowanie,bardzo ładnie wszystko wyszło,troche sie nawet wzruszyłam:),potem corka zawinęła ogon z chlopakiemi znajomymi  na  koncertowanie (jutro juz konczą sie dzni kłodzka jutro jeszcze Habakuk wieczorem)  i po święcie:)

wieczorkiem polało ,chwile pogrzmiało i  ledwo sie dorwalam do kompa bo mąz na pokladzie ,wiec oblężenie..:))

21:33, dorota4311
Link Komentarze (2) »
piątek, 25 maja 2007
piątek-mysli kilka, lekki słowotok

no, J jednak jedzie,:)bedzie jutro w domu..to dobrze.

sa dni naszego miasteczka,koncerty na twierdzy,wlasnie ..znow wywialo dziewczyny z domu,one sie mnie tak słuchają,ze pożal sie boże..ciekawe czy pojawia sie tak jak  sie umawiałysmy.

Nie wiedziałam,nie bylam gotowa na tak  prędkie wyfruwanie z gniazda..zbyt jestem wyrozumiała,ulegam..ciagle pamietam jak ja nie moglam miec przyjaciól,jak nigdzie nie wolno mi było wychodzic  ,jak było mi zle..wiem,wiem.. dlatego rozpiesciłam  córki i ponosze konsekwencje.

uffffff,jak gorąco,dzien spędziłam na  prasowaniu,wielkie 3 kosze prania wyprasowałam zapracowanej znajomej ,tak sobie dorabiam od czasu do czasu , dla relaksu prawde mówiąc,odpoczywam wtedy od domu,(prasuje u niej:) no i dobry sposób na kalorie,gorzej ze teraz mam ochote cos przegryżc,nie wiem czy na  truskawkach sie skonczy:)

 noc bedzie podwójnie malo przespana,bo nie dosc ze tesc,to jeszcze bede czekac na wiesci z drogi od J. Tak juz mamy,ze musimy byc w kontakcie jak on w drodze,jak dlugo nie daje znac to sie martwię. No i tak to..ide popatrzec na lobelie,wczoraj posadziłam ,sa cudne,niebieskie, w tym roku malo zaszalalam z balokonowym kwieciem,jeszcze niektóre kwiatki musze dokupic,czekam az sie pojawią w hurtowni.

No i musze znalezc kotę ,bo wałesa sie po chałupie ,pewnie znów u dziadków uprawia wędrówki po zew.stronie okna.

 

20:46, dorota4311
Link Komentarze (4) »
czwartek, 24 maja 2007
kwiecistą notke szlag trafił

własnie,komputerek odmawia posłuszenstwa coraz dobitniej ,zawiesza sie oznajmiając to parokrotnym puk,puk..no już mu sie dostanie od J..za pare dni :)

 od rana chodze nakrecona jak  szwajcarski zegareczek,żeby była zgodnosc złosliwosci losu  szlag trafil zdaje sie na amen tuner od  polsatu,bowiem super elektrycy grzebiac  przy prądzie ( siasiadka ponizej remoncik ma)  zroblili na chwile bum,pradu nie bylo sekunde  ale to wystarczylo ,zeby polsacik  odszedł  w siną dal...jutro zrobie porute,bo dzis panowie juz  skonczyli prace,tylko sasiadce powiedzialam co i jak......

wieczorową porą..

:( mężo powiedział,,ze kicha ,moge sobie pogadac ale nikomu nic nie udowodnie,a tuner moge oddac bo na gwarancji..a on nie wiadomo czy bedzie w sobotę na 100%,moze pózniej,

a w sobote Marta ma  bierzmowanie i fajnie byłoby gdyby był,no i w ogóle,nooo,tęsknię..

motyla noga!

na etapie mniej jesz  mniej wazysz = lepiej wygladasz a portki  zeszłoroczne wchodza na tyłek - kiepsciutko -pojawiły sie truskawy ,walczę,zobaczymy kto wygra,siła mnie nie wezmą -zapachem całkiem mozliwe:)

13:55, dorota4311
Link Komentarze (2) »
wtorek, 22 maja 2007
tez tak mam:)

od czasu do czasu lubie zagubic sie w tłumie,umeczyc umordowac lazeniem po hałasliwych ulicach,sklepach,przyklapnąc na  chwile gdzies  i pogapic sie na innych,na dziewczyny ubrane  barwnie,facetow w nienagannych garniturkach z teczuszką:).lub panie w słuzbowej klasie biznes:),

jak ja bardzo odstaje od tego zgiełku..:)

od czasu do czasu lubie tez zagubic sie w  zieleni,pojechac na wies, tam zmeczenie i odpoczynek ma inny wymiar,odpoczywam targajac galezie,paląc ogniska,dzien mija szybko,siadam na trawie ,patrze na  na łaki,las  ,moje..planuję.. 

dobrze miec taką odskocznię od codziennosci,

10:44, dorota4311
Link Komentarze (13) »
piątek, 18 maja 2007
filmowo
zupełnie zapomniałam o tym filmie,Camille Cloudel.......
22:08, dorota4311
Link Dodaj komentarz »
środa, 16 maja 2007
marnośc

 

wymyka sie spod kontroli coraz wiecej,jak juz poukładam,załagodze,wygładze,znów kop,odczuwam zmeczenie materialu,chciałby sie uciec ,odpoząc by ,przemyslec,spojrzec obiektywnie,znalezc dystans,raz jeszcze,

jak kiedys  cieszyc sie chwilą,nabierac sił,wrocic do siebie,odbudowac,znalezc sens

22:32, dorota4311
Link Komentarze (1) »